Veidojot uz klientu orientētu un efektīvu pašvaldības sniegto pakalpojumu klāstu, pašvaldībā ieviesti vairāki jauni risinājumi ērtākai pakalpojumu saņemšanai – pagarināts Būvvaldes pieņemšanas laiks, uzstādīta elektroniskā rindu vadības sistēma un ieviesta mobilā lietotne, ļaujot iedzīvotājiem attālināti saņemt kārtas numuru pakalpojumu saņemšanai.
Apmeklētāju ērtībām, sākot ar 2. jūliju, pirmdienās klienti Būvvaldē tiks pieņemti no plkst. 8.00 līdz 18.00 un ceturtdienās no plkst. 9.00. līdz 19.00 ar pusdienu pārtraukumu no plkst. 13.00 līdz 14.00. Pagarinot klientu pieņemšanas laiku, plānots samazināt ierastās rindas, ietaupīt laiku un padarīt Būvvaldes pakalpojumu saņemšanu ērtāku.
Tāpat atgādinām, ka pašvaldībā, tostarp Ķekavas novada Būvvaldē, kopš maija beigām klientu plūsma tiek organizēta, izmantojot elektronisko rindu vadības sistēmu. Šādas sistēma nosaka, ka apmeklētājiem, ierodoties pašvaldībā, ir jāpaņem kārtas numurs, lai iesniegtu vai saņemtu dokumentus vai konsultētos ar pašvaldības speciālistiem. Pašreiz rindu sistēma attiecas uz pakalpojumiem, kas saistīti ar nekustamo īpašumu – piemēram, adrešu piešķiršanu, zemes nomas līgumiem, atsavināšanu un nekustamā īpašuma nodokļa aprēķināšanu.
Savukārt, lai saudzētu dabu un varētu plānot savu laiku, jau šobrīd ikviens novada iedzīvotājs savā viedtālrunī var lejupielādēt mobilo lietotni InOut, kas ļauj attālināti saņemt kārtas numuru un jau iepriekš uzzināt, kāds varētu būt aptuvenais gaidīšanas laiks un kādā ātrumā virzās rinda. Izmantojot mobilo lietotni, tālrunī var saņemt informāciju brīdī, kad pienākusi rinda klientiem divus numurus iepriekš, tādējādi ļaujot apmeklētājiem gaidīšanas laiku līdz pakalpojuma saņemšanai izmantot lietderīgi. Mobilā lietotne InOut ir pieejama Android un iPhone viedtālruņiem.
Kā ziņots iepriekš, elektronisko rindu vadības sistēmu nākotnē plānots veidot arī kā e-pakalpojumu, nodrošinot apmeklētājiem iespēju iepriekš pieteikties pakalpojumu saņemšanai novada mājaslapā.
Sabiedrisko attiecību daļa
02.07.2018.