Novērtē pašvaldības sniegto pakalpojumu kvalitāti

Turpinot pilnveidot Ķekavas novada pašvaldības sniegto pakalpojumu kvalitāti un uzlabojot klientu apkalpošanas standartu, aicinām apmeklētājus pēc pakalpojuma saņemšanas novērtēt pašvaldības klientu apkalpošanas servisu.
 

Lai apzinātu pašvaldības stiprās un vājās puses ērtu un uz klientu orientētu pakalpojumu nodrošināšanā, no šodienas, 12. jūlija, ikviens apmeklētājs varēs sniegt savu atsauksmi par klientu apkalpošanas servisa kvalitāti vienkāršā un ātrā veidā. Pašvaldības centrālās administrācijas ēkā, Gaismas ielā 19, k-9, Ķekavā, vērtējumu pēc pakalpojuma saņemšanas varēs veikt, iemetot biļeti ar rindas kārtas numuru speciāli izveidotās novērtējuma kastēs.
 

Pašvaldības iedzīvotāji jeb klienti, kuri pēc pakalpojuma saņemšanas jutīsies apmierināti ar sniegtā pakalpojuma kvalitāti, savu biļeti varēs iemest kastē, kas atzīmēta ar augšupvērsta īkšķa simbolu, savukārt tie apmeklētāji, kuri kādu iemeslu dēļ nebūs apmierināti ar klientu servisu, savu vērtējumu varēs izteikt, iemetot biļeti kastē ar īkšķa simbolu, kas vērsts uz leju.
 

Tāpat klientiem būs iespēja aizpildīt nelielu aptaujas anketu, identificējot būtiskākos kvalitatīva klientu apkalpošanas servisa indikatorus – saprotamību, profesionalitāti un pakalpojuma sniegšanas ātrumu. Aptaujas anketas kopā ar kārtas numura biļeti varēs iemest attiecīgā vērtējuma kastēs.
 

Kā informējām iepriekš, Ķekavas novada pašvaldība aktīvi turpina uzņemto kursu, lai izveidotu uz klientu orientētu pašvaldības darbu, kā arī nodrošinātu vienotu un pārdomātu plānošanu, ieviešot gan modernus IT risinājumus pakalpojumu saņemšanā, gan strukturālas izmaiņas pašā organizācijā. Vairāk par aktualitātēm pašvaldības pakalpojumu sniegšanas jomā aicinām lasīt šeit.

 

Sabiedrisko attiecību daļa

12.07.2018.

  Drukāt