Tuvojoties jūnija brīvdienām, Ķekavas novada pašvaldība informē par darba laika izmaiņām no 19. līdz 27.jūnijam.
Atgādinām, ka ārkārtējās situācijas laikā pašvaldības pakalpojumus attālināti var saņemt:
- zvanot pa tālr. 67935803, 66954825 vai zvanot uz vienoto pašvaldības bezmaksas infotālruni 8488;
- rakstot e-pastu novads@kekava.lv.
- Tāpat iedzīvotāji var iesniegt iesniegumus un dokumentus, ievietojot slēdzamās pastkastītēs pie pašvaldības klientu apkalpošanas centriem: Ķekavā – Gaismas ielā 19, k.9. (Ķekavas novada domes ēka); Baložos – Uzvaras prospektā 1a (Baložu pilsētas pārvalde) un Daugmalē - “Salnas” (Daugmales pārvalde). Pastkastītes tiek pārbaudītas divas reizes dienā, un saņemtie dokumenti tiek elektroniski apstrādāti.
- Ķekavas būvvaldei dokumentācija jāsniedz elektroniski, izmantojot Būvniecības informācijas sistēmu: https://bis.gov.lv.
Pašvaldība aicina iedzīvotājus šajā laikā aktīvāk izmantot drošas saziņas iespēju – valsts pakalpojumus pieteikt un saņemt elektroniski portālā www.latvija.lv. Ķekavas novada pašvaldības interneta vietnē ir pieejama sadaļa “Pakalpojumi” - “E-pakalpojumi”.
Administratīvā pārvalde
07.06.2021.