Ķekavas novada pašvaldība aicina darbā klientu apkalpošanas speciālistu

 

Galvenie pienākumi
1. sniegt informāciju par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem, nodrošināt klientu kontaktēšanos ar attiecīgo struktūrvienību vai darbinieku;
2. veikt saņemto, nosūtāmo un iekšējas aprites dokumentu uzskaiti un reģistrēšanu, konsultēt par dokumentu iesniegšanas prasībām un dokumentu apriti;
3. atbildēt uz jautājumiem un vadīt telefona sarunas;
4. reģistrēt iedzīvotāju dzīvesvietas un izsniegt izziņas.
 
Prasības
1. Labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas;
2. Vismaz vidējā profesionālā izglītība attiecīgajā jomā;
3. Teicamas komunikācijas spējas;
4. Augsta atbildības sajūta;
5. Vēlme mācīties, precizitāte;
6. Prasme strādāt ar datoru un biroja tehniku;
7. Lietvedības zināšanas;
8. Darbs valsts pārvaldē klientu apkalpošanas jomā tiks uzskatīta kā priekšrocība.
 
CV un motivācijas vēstuli sūtīt:
uz e-pastu: Lija.Sopa@kekava.lv;
pa faksu - 67935819;
pa pastu - Gaismas iela 19 k-9, Ķekava, Ķekavas pagasts, Ķekavas novads, LV-2123.
 
Darba laiks – 40 stundas nedēļā
 
Darba vieta – Ķekavas novada pašvaldība
 
Darba vietu skaits – 1
 
Darba līgums – uz nenoteiktu laiku
 
Pieteikšanās vakancei – līdz 21.08.2011. (ieskaitot)
 
Piezīme: pretendenti, kuri atbildīs izvirzītajām prasībām, divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām tiks aicināti uz darba interviju.
 
  Drukāt