Ķekavas novada pašvaldība aicina darbā izpilddirektora vietnieku (1112 39)
Galvenie pienākumi:
- organizēt teritorijas attīstības programmas un teritorijas plānojuma projektu izstrādāšanu;
- savas kompetences ietvaros organizēt pašvaldības lēmumu projektu sagatavošanu;
- pildīt izpilddirektora pienākumus viņa prombūtnes laikā vai viņa uzdevumā, kā arī pildīt citus pienākumus likumā paredzētajos gadījumos;
- piedalīties pašvaldības publiskā gada pārskata sagatavošanā;
Prasības:
- augstākā izglītība;
- vismaz 4 gadu pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldībās vadošā amatā;
- organizatora spējas, patstāvība plānojot sava darba izpildi noteiktajā termiņā, prasme kontaktēties ar cilvēkiem;
- lietotāja prasmes darbā ar datoru: Word, Excel, Power Point, biroja tehniku, informācijas tehnoloģijām;
- profesionālās iemaņas savas darbības jomā, prasme sniegt operatīvu informāciju pašvaldības vadībai par darba rezultātiem;
- prasme rīkoties nestandarta situācijās vienpersoniski vai ekspertu grupas sastāvā.
CV un motivācijas vēstuli sūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi Ķekavas novada pašvaldībā. Uz konverta norādīt „Personāla daļai – izpilddirektora vietnieka vakancei”.
Adrese - Gaismas iela 19 k-9, Ķekava, Ķekavas pagasts, Ķekavas novads, LV-2123
Darba laiks – 40 stundas nedēļā
Darba vieta – Ķekavas novads
Darba vietu skaits – 1
Darba līgums – uz nenoteiktu laiku
Pieteikšanās vakancei – līdz 07.02.2012. (ieskaitot)
Piezīme: pretendenti, kuri atbildīs izvirzītajām prasībām, divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām tiks aicināti uz darba interviju.