Ķekavas novada pašvaldība aicina darbā projektu vadītāju

 

Galvenie pienākumi:

  • piedalīties darbu plānošanā un izpildes organizēšanā, kas saistīta ar ES struktūrfondu projektu un citu projektu un programmu sagatavošanu un īstenošanu Ķekavas novadā;
  • piedalīties pašvaldības attīstības programmas izstrādē, informācijas apkopošanā attīstības programmas izstrādei;
  • veikt informācijas apkopošanu un piedalīties pārskatu sagatavošanā par daļas  darbību, projektu ekonomiskajiem, tehniskajiem, finansiālajiem un citiem jautājumiem;
  • veikt citus pienākumus pašvaldības administrācijas vadītāja un daļas vadītāja uzdevumā.
 
Prasības:
  • augstākā izglītība ekonomikas, uzņēmējdarbības, projektu vadības vai līdzvērtīgā jomā;
  • vismaz 2 gadu pieredze amata aprakstā minēto pienākumu veikšanā;
  • pieredze pašvaldības attīstības programmu izstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • lietotāja prasmes darbā ar datoru un biroja tehniku, jāprot izmantot darbā  informācijas tehnoloģijas;
  • profesionālās iemaņas savas darbības jomā, prasme sniegt operatīvu informāciju pašvaldības vadībai par darba rezultātiem;
  • prasme rīkoties nestandarta situācijās vienpersoniski vai ekspertu grupas sastāvā, ātri reaģēt uz situāciju izmaiņām un pareizi tās interpretēt.
 
 
CV un motivācijas vēstuli sūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi Ķekavas novada pašvaldībā. Uz konverta norādīt „Personāla daļai – projektu vadītāja vakancei”.
Adrese - Gaismas iela 19 k-9, Ķekava, Ķekavas pagasts, Ķekavas novads, LV-2123
 
Darba laiks – 40 stundas nedēļā
 
Darba vieta – Ķekavas novads
 
Darba vietu skaits – 1
 
Darba līgums – uz nenoteiktu laiku
 
Pieteikšanās vakancei – līdz 31.01.2012. (ieskaitot)
 
Piezīme: pretendenti, kuri atbildīs izvirzītajām prasībām, divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām tiks aicināti uz darba interviju.


 

  Drukāt