Diskutē par pašvaldības darba uzlabošanu
16. septembrī Doles Tautas namā notika seminārs „Dokumentu vadības sistēmas „Namejs” un e-pakalpojumu ieviešana, kurā pulcējās pārstāvji no vairāk kā 14 Latvijas novadiem. Semināru atklāja Ķekavas novada domes priekšsēdētājs Roberts Jurķis.
Semināra laikā Ķekavas novada Domes izpilddirektora vietnieks Jānis Ruško informēja par Ķekavas un Šauļu pašvaldības pārrobežas projektu, kura ietvaros Ķekavas novadā plānots:
· izveidot trīs klientu apkalpošanas centrus jeb vienas pieturas aģentūru;
· ieviest piecus e-pakalpojumus, kas uzlabos pašvaldības sniegto pakalpojumu pieejamību iedzīvotājiem;
· sakārtot informācijas tehnoloģijas infrastruktūru, ieviešot dokumentu vadības sistēmu „Namejs”, kas uzlabos pašvaldības darbinieku darba efektivitāti un samazinās pašvaldības izdevumus.
Savukārt datorsistēmas administrators Mārtiņš Egle klātesošos pārstāvjus no citām Latvijas novadu pašvaldībām iepazīstināja ar Ķekavas novada Domes pieredzi dokumentu vadības sistēmas „Namejs” ieviešanā, sistēmas priekšrocībām un nepilnībām.
Seminārā uzstājās arī „Nameja” izstrādātāji „RIX Technologies” pārstāves Vita Viese un Ksenija Lāce, kuras informēja par sistēmas iespējām, to pielietošanu un tālākiem soļiem „Nameja” attīstībā.
Par vienas pieturas aģentūras ieviešanas lomu pašvaldības darba efektivitātes uzlabošanā stāstīja Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas pārstāvis Jānis Šķila, par portāla www.latvija.lv un tā piedāvātajām iespējām informēja Valsts reģionālās attīstības aģentūras speciāliste Evita Slastjunova. Savukārt tēmu par sadarbību starp pašvaldības institūcijām iztirzāja Jelgavas novada Domes pārstāvis Aivars Kokins.
Seminārs noritēja Norvēģijas valdības divpusējā finanšu instrumenta programmas „Pārrobežu sadarbība” apakšprojekta „Ķekavas un Šauļu pašvaldības darbības efektivitātes paaugstināšana un pārrobežu sadarbības attīstība, uzlabojot pakalpojumu pieejamību, veicinot vienmērīgu un ilgtspējīgu reģionu attīstību.
Sabiedrisko attiecību daļa