Lai iedzīvotāji un uzņēmēji varētu vienkopus saņemt valsts un pašvaldības pakalpojumus, tādējādi būtiski ietaupīt laiku un naudu, decembrī Ķekavas novadā darbu uzsācis valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs.
Svinīgā jaunā vienotā klientu apkalpošanas centra telpu atklāšana Ķekavā, Gaismas ielā 19. k.9, notiks 18. decembrī plkst. 9.30.
Ķekavas novada pašvaldības administrācijas telpās un Baložu pilsētas pārvaldē papildus pašvaldības pakalpojumiem turpmāk būs pieejami arī šādu iestāžu - Valsts ieņēmumu dienesta, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes, Nodarbinātības valsts aģentūras, Uzņēmumu reģistra, Valsts zemes dienesta un Lauku atbalsta dienesta (no 2016. gada aprīļa) - nodrošinātie pamatpakalpojumi.
Lai veiktu pašvaldības administrācijas telpu pielāgošanu ieceres nodrošināšanai, saņemts līdzfinansējums no valsts budžeta 11 300 eiro apmērā. Papildus tam pašvaldība ik mēnesi saņems valsts budžeta dotāciju centra darbības nodrošināšanai – uzturēšanai un nodarbināto atlīdzībai - 1300 eiro apmērā.
Publisko pakalpojumu nodrošināšana sabiedrībai ir viens no valsts un pašvaldību galvenajiem uzdevumiem. Taču daudziem cilvēkiem vēršanās iestādēs izraisa negatīvas emocijas, jo nav saprotama birokrātisko lietu kārtība vai bijusi nepatīkama iepriekšēja pieredze. Taču turpmāk, lai atvieglotu iedzīvotājus no liekas laika un citu resursu tērēšanas, braukājot pa iestādēm Rīgā vai citviet, Ķekavas novada pašvaldībā būs iespējams saņemt pieprasītākos valsts pārvaldes pakalpojumus vienuviet.
Šobrīd iedzīvotājiem un uzņēmējiem ir pieejami aptuveni 2000 valsts un pašvaldību piedāvātie publiskie pakalpojumi, kurus iespējams saņemt vairāk nekā 900 vietās visā Latvijā. Tas ir dārgi un neefektīvi, raugoties gan no iedzīvotāju, gan valsts viedokļa.
Kā ziņo Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, tad Rīgas reģionā šogad darbu uzsākuši 11 Valsts un pašvaldības vienotie klientu apkalpošanas centri - Alojas, Ādažu, Carnikavas, Salacgrīvas, Saulkrastu, Stopiņu, Kandavas un Sējas novados, bet decembrī darbu uzsāk Ķekavā, Inčukalnā, un Lielvārdē.
Vairāk informācijas par valsts un pašvaldības vienotajiem klientu apkalpošanas centriem iedzīvotāji var uzzināt pašvaldībā vai portālā www.latvija.lv – “Pakalpojumu centri”.
Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs Ķekavā:
- Adrese: Gaismas iela 19, k.9, Ķekava, Ķekavas pagasts, Ķekavas novads;
- Darba laiks: pirmdienās 8.00-18.00, otrdienās, trešdienās 8.00-17.00, ceturtdienās 9.00-19.00, piektdienās 8.00-14.00.
Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs Baložos:
- Adrese: Uzvaras prospekts 1A, Baložu pilsēta, Ķekavas novads
- Darba laiks: pirmdienās 8.00-18.00, otrdienās, trešdienās 8.00-17.00, ceturtdienās 9.00-19.00, piektdienās 8.00-14.00. Pārtraukums, izņemot, piektdienas - 13.00-14.00. Bet plānots, ka ar decembra otro nedēļu centrs strādās bez pārtraukuma. Sekojiet līdzi darba laika izmaiņām!
Sabiedrisko attiecību daļa
01.12.2015.