Ķekavas novada pašvaldība reģ.Nr.90000048491 aicina darbā KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTU/-I (uz nenoteiktu laiku)
Amata pienākumi:
• sniegt informāciju un konsultācijas klientiem par pašvaldības, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes, Lauku atbalsta dienesta, Nodarbinātības valsts aģentūras, Uzņēmumu reģistra, Valsts ieņēmumu dienesta, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras, Valsts zemes dienesta, Valsts darba inspekcijas sniegtajiem pakalpojumiem;
• nodrošināt klientu kontaktēšanos ar attiecīgo valsts iestāžu darbiniekiem;
• veikt saņemto, nosūtāmo un iekšējās aprites dokumentu uzskaiti un reģistrēšanu;
• konsultēt klientus par dokumentu iesniegšanas prasībām un to apriti;
• sagatavot dažādus dokumentus (izziņas, izrakstus, pārskatus u.c.);
• ikdienas problēmsituāciju risināšana.
Prasības:
• vidējā profesionālā izglītība vai augstākā izglītība;
• vismaz 2 gadu profesionāla pieredze minēto amata pienākumu veikšanā;
• darba pieredze valsts vai pašvaldību iestādēs klientu apkalpošanas jomā tiks uzskatīta par priekšrocību;
• teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes;
• lietotāja prasmes darbā ar datoru un biroja tehniku;
• teicamas valsts valodas zināšanas, labas krievu un angļu valodas zināšanas;
• augsta atbildības sajūta.
Piedāvājam:
• interesantu un atbildīgu darbu pašvaldībā;
• profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas;
• stabilu atalgojumu un sociālās garantijas.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai!
Pieteikuma dokumentus (CV un pieteikuma vēstuli) ar norādi ‘’Klientu apkalpošanas speciālists’’ iesniegt vai nosūtīt līdz 12.08.2016. (ieskaitot) Ķekavas novada pašvaldības Personāla daļā. Adrese: Gaismas iela 19k-9-1, Ķekava, Ķekavas pagasts, Ķekavas novads, LV-2123, e-pasts: konkurss@kekava.lv . Tālrunis uzziņām: 67847168